Pages

Penaja

Jumaat, 12 Ogos 2011

BADDROL BAKHTIAR Diintai WIGAN

Kelab Wigan telah membuat tawaran percubaan mengejutkan untuk Baddrol bin Bakhtiar.Pemain Antarabangsa Malaysia yang kini bermain untuk Kedah FA. Pemain yang telah cemerlang dalam tahun-tahun kebelakangan ini dalam Liga Perdana Malaysia, dan akan memperolehi satu tempoh percubaan di Latics.

Menurut sumber-sumber di Malaysia, Baddrol sangat dipandang tinggi di tanah air. Pemain sayap, yang juga boleh bermain di depan, dikenali kerana kualiti kawalan bola dan kebolehan menggelecek.

Baddrol telah menghabiskan masa yang agak lama di England, beliau menghabiskan masa dengan Chelsea di Stamford Bridge selama dua minggu sudah biasa dengan standard bola sepak yang diperlukan dalam Liga Perdana.

Difahamkan bahawa Baddrol sedang dipertimbangkan oleh Wigan kerana mereka menganggap peluang pemasaran di Malaysia, pasaran yang mempunyai potensi pertumbuhan yang besar bagi jenama Liga Perdana.
(Sumber EyeFootball-The UK's fastest growing football news site)
P/S:Walaupun agak mustahil untuk mendapatkan permit kerja di sana (rule FA England-hanya pemain daripada negara yang berada di bawah ranking 100 sahaja yang layak beraksi di EPL) tapi dapat Trial dah kira ok dah tu..
Selamat Berjaya Baddrol!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...